Guds overste budskab: At vare en god kristen, ISBN: 9781073746415
Guds overste budskab: At vare en god kristen
  • By (author) Morame S.

Currently Unavailable

Out of Stock

HKD $265.00
Get notified when item is back in stock, enter your email below.
  • Business days: Monday to Friday, 9am to 6pm. (Except public holidays)
  • Shipping times: Monday to Saturday. (Except public holidays
  • For Mainland China, shipping time will need an extra 5 to 7 business days.
  • Please be aware that ship time from US & UK make take 1 - 2 weeks longer due to Coronavirus.
Brief Description

Som en god katolsk kristen, at jeg er, giver jeg en undersøgelse af de fire evangelier, der fører til mere dybtgående analyser, men respekt for pilgrimsfærd og prædik af Jesus Kristus for at forstå betydningen af hans ord, hans ordinancer, når Guds ord bekræfter bibelens bud og indhold.Matteus evangelium fører mig klart til den konklusion, at Guds søn var længere end den tid, hvor han levede som en menneskesønn, var og acceptere at være kærlighedsbringer fra hendes far for at levere personlige krav til hvem vores skaber, som en sidste udvej for at advare os om, at vi er her for, og at hans beslutning en dag vil vi dø.Kære brødre, dette er en bog dedikeret til kristne, der ønsker at blive "gode kristne" uanset deres foretrukne religion og for dem, der er villige til at have "tro", ikke i nogen Gud, men i det sande, at ændre deres materielle rigdom for kærligheden til Jesus Kristus og Gud, deres far og for handlende af ordet for at rette op.Jeg er ikke en opportunistisk kristen, og jeg lider heller ikke af psykisk sygdom, men Gud har givet mig en opgave, og jeg opfylder den, for første gang at give min fortolkning af "Guds ord" i det nye testamente, hvor er "GOSPELEN" ... "Guds søns liv, lære og død", håber at jeg snart vil færdiggøre at skrive min fortolkning af, hvad der gav næring til Messias ankomst med refleksionen og analysen af "OLDESTAMENTET ."Jeg er heller ikke fanatiker, og jeg betragter mig heller ikke Moses eller en udvalgt profet. Gud har mange måder at manifestere sig på, men kun nogle af os har lykken til at lære af hans kald; Som videnskabsmand har jeg været af ræsonnement, af sund fornuft, strenge logik, jeg må være sikker på, at de modtagne budskaber har en afbalanceret sammenhæng og at de ikke er en del af sorcerier eller gåder, jeg har kontrolleret og analyseret dem i fakta af mit personlige liv, der mødes i 52 år (summen syv) foran "TROVAKTEN" for "KÆRLIGHED" og ikke "FEAR", noget som et elske, som få kan slippe af med, men det er et problem for De fleste "forelskes i noget åndeligt, overlegen og guddommeligt", således overbevist.Jeg er ikke en improviseret troende eller en protagonistisk prædiker, jeg kender et sundt og ærligt liv, jeg observerer mennesker siden jeg var tre år gammel, jeg mistede min barndom, min ungdom og glæden ved social eksistens, som verden forstår, accepterer og fremmer, især i overskuddet, så Gud forberedte mig for øjeblikket, gav mig talent til at kommunikere, lærte mig i den smerte og naturlige fornøjelse, som vi alle lider under; Menneskenes smuds og ondskab kom for mig, og jeg blev ikke smittet, den lærte mig at kende svaghederne og dydene af alle, det lærte mig, at kun i følelsesmæssig og åndelig modenhed er en sund refleksion nået for tiden være, forstå den virkelige skaber af alt.Kristendommen De 4 Evangelier Jesus Kristus er Budbringeren, Ordets Handlende


Book Details
Publisher:
Independently Published
Binding:
Paperback
Date of Pub.:
Jun 13, 2019
Edition:
-
Language:
-
ISBN:
9781073746415
Dimensions:
-
Weights:
376.50g
Contact Us
Contact Person
Ms. Annie Chau
Email Address
annie.chau@apbookshop.com
Fax No.
+852 2391-7430
Office Hours
Mon to Fri: 9am to 6pm
Sat, Sun and Public Holidays: Closed
General Enquiry
Guds overste budskab: At vare en god kristen, ISBN: 9781073746415  
This site use cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies.