Guds framsta budbarare: Att vara en bra kristen, ISBN: 9781073574216
Guds framsta budbarare: Att vara en bra kristen
  • By (author) Morame S.

Currently Unavailable

Out of Stock

HKD $208.00
Get notified when item is back in stock, enter your email below.
  • Business days: Monday to Friday, 9am to 6pm. (Except public holidays)
  • Shipping times: Monday to Saturday. (Except public holidays
  • For Mainland China, shipping time will need an extra 5 to 7 business days.
  • Please be aware that ship time from US & UK make take 1 - 2 weeks longer due to Coronavirus.
Brief Description

Som en bra katolsk kristen som jag är, ger jag en studie av de fyra evangelierna som leder till en djupare analys men respektfull för pilgrimsfärd och predikande av Jesus Kristus för att förstå betydelsen av hans ord, hans förordningar, när Guds ord bekräftar bibelns bud och innehåll.Matteusens evangelium leder mig klart till slutsatsen att Guds son var bortom den tid då han bodde som en människoson, var och acceptera att vara en kärleksförälskare från sin far för att personligen leverera kraven på vem vår skapare, som en sista utväg för att varna oss att vi är här för, och att hans beslut en dag vi kommer att dö.Kära bröder, det här är en bok som är avsedd för kristna som vill bli "BRA CHRISTIANS", oavsett religion av deras preferens, och för dem som är villiga att ha "TRO", inte i någon Gud, utan i sanning, att förändras deras materiella rikedom för kärleken till Jesus Kristus och Gud, deras far och för handlarna av ordet för att rätta till.Jag är inte en opportunistisk kristen, och jag lider inte av psykisk sjukdom, men Gud tilldelade mig en uppgift, och jag uppfyller den, för första gången ger min tolkning av "Guds ord" i det nya testamentet, var är "GOSPELEN" ... "Guds Sons liv, lärdom och död" i hopp om att jag snart kommer att sluta skriva min tolkning av vad som gav näring till Messias ankomst, med reflektion och analys av "GUD TESTAMENTET ."Inte heller jag är fanatiker, och jag anser mig inte själv som Moses eller en utvald profet. Gud har många sätt att manifestera sig, men bara några av oss har lyckan att lära av hans kall; Som vetenskapsman har jag varit av resonemang, av sunt förnuft, strikt logik, måste jag vara säker på att de mottagna meddelandena har en balanserad koherens och att de inte ingår i trolldomar eller gåtor, jag har kontrollerat och analyserat dem i fakta av mitt personliga liv, som möts vid 52 år (summa sju) framför "TROTTEN" för "KÄRLEK" och inte "FEAR", något som en förälskelse som få kan bli av med, men det är ett problem för De flesta "Förälskad i något Spiritual, Superior och Divine", så övertygad.Jag är inte en improviserad troende eller en predikant, jag känner ett hälsosamt och hedervärt liv, jag observerar människor sedan jag var tre år gammal, jag förlorade min barndom, min ungdom och njutningarna av social existens som världen förstår, accepterar och främjar, särskilt i överflöd, så Gud förberedde mig för tillfället, gav mig talang att kommunicera, lärde mig i smärtan och det naturliga nöje som vi alla lider av; Smuts och onda av mänskliga handlingar kom före mig och jag blev inte smittad, det lärde mig att känna alla svagheter och dygder, det lärde mig att endast i känslomässig och andlig mognad nås en sund reflektion, för tiden vara, förstå den verkliga skaparen av allting.Kristendomen De 4 evangelierna Jesus Kristus är Budbäraren, Ordet Handlare


Book Details
Publisher:
Independently Published
Binding:
Paperback
Date of Pub.:
Jun 12, 2019
Edition:
-
Language:
-
ISBN:
9781073574216
Dimensions:
-
Weights:
371.90g
Contact Us
Contact Person
Ms. Annie Chau
Email Address
annie.chau@apbookshop.com
Fax No.
+852 2391-7430
Office Hours
Mon to Fri: 9am to 6pm
Sat, Sun and Public Holidays: Closed
General Enquiry
Guds framsta budbarare: Att vara en bra kristen, ISBN: 9781073574216  
This site use cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies.